biura serwisowane warszawa

  • PRZESTRZEŃ BIUROWA NA 15. PIĘTRZE BUDYNKU SPEKTRUM TOWER
  • W PEŁNI WYPOSAŻONE GABINETY WYSOKIEJ KLASY MEBLAMI
  • UMOWA NAJMU NA DOWOLNY CZAS
  • DOSTĘP DO USŁUG RECEPCYJNYCH  I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
  • JEDNA STAŁA MIESIĘCZNA OPŁATA I BRAK UKRYTYCH KOSZTÓW

CO NAS ODRÓŻNIA OD BIUR TRADYCYJNYCH

BIURA TRADYCYJNE
Minimalna powierzchnia najmu

od 250 m/kw

gabinet 2 osobowy

gabinet 4 osobowy

gabinet 6 osobowy

Okres podpisania umowy

3 – 4 miesiące

do 3 dni

 Kaucja gwarancyjna 3 – 6 miesięcy 1 miesiąc

Przystosowanie powierzchni

około 70-90 dni

1 dzień

Ekspansja

trudno osiągalna

dostosowanie do potrzeb Najemcy stanowisk pracy

Okres umowy najmu2-5 latod 2 miesięcy
Koszty i opłaty za najemczynsz, opłaty eksploatacyjne, media, ubezpieczenie, wyposażenie biura1 stała opłata
Ryzyko kursoweopłaty w EURopłaty w PLN
Sekretariatdodatkowy miejsce pracyw ramach usługi
Sala konferencyjnakonieczna ingerencja w powierzchnię najmuw ramach usługi
Pomieszczenie socjalnedodatkowe pomieszczenie i wyposażeniado ogólnego dostępu aneks kuchenny
 Zaopatrzenie socjalne (kawa, herbata, woda)dodatkowe zobowiązania i umowy na dostawęudostępnione (bez ograniczeń)
Adaptacja pomieszczeniakoszty do poniesienia przez najemcędostosowane, wydzielone gabinety
Wyposażenie biurowe i meblekoszty do poniesienia przez najemcęudostępnione w ramach umowy
 Łącza IT i telefony stacjonarnekoszty do poniesienia przez najemcęudostępnione w ramach umowy
System telefonicznybrakudostępnione w ramach umowy
System telekonferencyjnybrakudostępnione w ramach umowy
Usługi dodatkowebrakobsługa korespondencji, usługi księgowe, podatkowe i inne

ZOBACZ NASZE BIURO (kliknij)

Sala konferencyjna

  • Przystosowana do obsługi od 4 do 6 osób
  • Dostęp do narzędzi audiowizualnych i konferencyjnych
  • Ergonomiczne meble wysokiej klasy marki mdd
  • Klimatyzowana z własnym termostatem
  • Dostęp do bezprzewodowego internetu
  • Serwis kawowy na życzenie

 

  49 zł/h

Recepcja

  • Obsługa recepcyjna od 9:00 – 17:00
  • Dostęp do urządzeń i narzędzi biurowych
  • Odbiór telefonów oraz korespondencji
  • Pomoc w postaci Asystentki biura

Aneks kuchenny

  • W pełni wyposażona w zastawę kawową
  • Wysokiej klasy ekspres na kapsułki NESPRESSO
  • Dostęp do wody źródlanej
  • Mini garderoba na okrycia wierzchnie

Gabinet 4 – 6 osobowy

  • Nowocześnie wyposażony gabinet 4 -6 osobowy
  • Wysokiej klasy meble firmy mdd
  • Ergonomiczne fotele do wielogodzinnej pracy
  • Dostęp do bezprzewodowego internetu
  • Widok z 15. piętra na panoramę Warszawy
  • Klimatyzowany z własnym termostatem
  • Całodobowy dostęp do biura poprzez kartę dostępu

 

  4999

Gabinet 2-3 osobowy

  • Nowocześnie wyposażony Gabinet 2-3 osobowy
  • Wysokiej klasy meble firmy mdd
  • Ergonomiczne fotele do wielogodzinnej pracy
  • Dostęp do bezprzewodowego internetu
  • Widok z 15. piętra na panoramę Warszawy
  • Klimatyzowany z własnym termostatem
  • Całodobowy dostęp do biura poprze kartę dostępu

 

  2999

Biura serwisowane Warszawa

Nie każda firma potrzebuje własnego biura. Jest to bowiem dosyć kosztowne rozwiązanie, dla wielu przedsiębiorców po prostu nieopłacalne. Wynajem przestrzeni biurowej wiąże się z koniecznością poniesienia licznych kosztów. W takich przypadkach ciekawą alternatywą mogą okazać się biura serwisowane do wynajęcia. Są one przystosowane do potrzeb mniejszych firm, które poszukują niewielkich gabinetów 2-osobowych, 4-osobowych czy 6-osobowych. Co ważne, w biurach serwisowanych obowiązuje jedna stała opłata, a nie tak, jak w przypadku tradycyjnych biur – szereg comiesięcznych opłat, takich jak czynsz, opłaty eksploatacyjne, media, ubezpieczenie oraz wyposażenie biura. 

Warto również dodać, że ideą biur serwisowanych do wynajęcia jest stworzenie idealnych miejsc dostosowanych do pracy biurowej w prestiżowych lokalizacjach. I to właśnie zapewnia City Office. Jest to przestrzeń biurowa na 15. piętrze budynku Spektrum Tower w Warszawie. Oferujemy gabinety wyposażone w pełni wysokiej klasy meblami, zapewniamy dostęp do usług recepcyjnych  i urządzeń biurowych, zaś umowę najmu podpisujemy na dowolny czas. Każdemu klientowi gwarantujemy indywidualne podejście i dostosowujemy zakres usług do konkretnych potrzeb. 

Nasze biura serwisowane w Warszawie z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Wyróżnia je bowiem wysokiej jakości wyposażenie, doskonała lokalizacja oraz elastyczne warunki najmu. Co więcej, w ramach tej usługi zapewniamy także dostęp do profesjonalnie przygotowanych sal konferencyjnych na godziny w Warszawie, toalet oraz aneksów kuchennych. Nasze biura serwisowane w Warszawie są zawsze czyste. To my dbamy o to, by panował w nich porządek. Dzięki temu zawsze będziesz korzystać z zadbanego i schludnego biura. 

Poznaj korzyści wynikające z wynajmu biura serwisowanego w Warszawie 

  • Elastyczność – wynajem biura serwisowanego w Warszawie nie wiąże się z koniecznością podpisywania długoterminowych umów. Podstawą są tu krótkie umowy najmu, które zapewniają wynajmującemu pełną swobodę. 
  • Oszczędność – wybór biura serwisowanego w City Office w Warszawie to duża oszczędność dla Twojej firmy, ponieważ otrzymujesz gotowe, w pełni wyposażone miejsce do pracy, z którego można od razu zacząć korzystać. W przypadku tradycyjnych biur wynajem wiązałby się z koniecznością poniesienia znacznie wyższych kosztów, jeśli dodać do tego remont lokalu i jego przygotowanie, zakup sprzętu koniecznego do pracy oraz potrzebnych mebli, a także zatrudnienie firmy sprzątającej. W cenę wynajmu biura serwisowanego w Warszawie wliczone są już koszty związane z obsługą czy mediami. 
  • Stabilność – biura serwisowane w Warszawie pozwolą Ci dobrze zarządzać Twoim budżetem i planować comiesięczne wydatki, ponieważ cena za wynajem biura serwisowanego jest u nas stała. 

Biura serwisowane w Warszawie przeznaczone są dla wymagających firm, poszukujących kompleksowych rozwiązań w prestiżowej lokalizacji. Jeśli i Ty chcesz mieć gotową przestrzeń do pracy, zapoznaj się z ofertą naszych biur serwisowanych w Warszawie City Office! 

City Office zajmuje się także obsługą księgową firm. Ponadto tworzymy przyjazną i komfortową strefę coworkingu w Warszawie, a także zapewniamy wirtualne biura w Warszawie oraz wirtualny adres w Warszawie w City Office przy ulicy Twardej 18. Zajmujemy się również rejestracją spółek w Warszawie. Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, zapraszamy do kontaktu!