Biuro serwisowane – biuro do wynajęcia na krótki okres!


Biuro serwisowane to możliwość wynajęcia biura na krótki okres czasu. Zapewnij sobie komfort pracy podczas przeprowadzki lub remontu w Twojej firmie!


Przenosisz firmę i szukasz tymczasowego rozwiązania na biuro? Poznaj ciekawą ofertę biura serwisowanego w ramach usług wirtualnego biura!

Przeprowadzka firmy do innego miejsca, wykonanie gruntownego remontu biura czy całkowicie niezależne od nas wypadki losowe – mogą wprowadzić bardzo duży chaos do codziennego życia każdej firmy. Niestety prawda jest taka, że wielu z tych sytuacji nie jesteśmy w stanie tak po prostu uniknąć, jednak to, co możemy zrobić, to postarać się, by przy tym wszystkim nie zaburzać codziennej pracy naszego przedsiębiorstwa. A w tym nieoceniona okazuje się pomoc biura serwisowanego – biura do wynajęcia w ramach usług wirtualnego biura.


Biuro do tymczasowego wynajęcia

Trzeba przyznać, że przenoszenie firmy w inne miejsce nie jest wcale prostym zadaniem.  Duża ilość sprzętów i dokumentów do spakowania, utrudniony kontakt klientów z biurem i ogólny organizacyjny bałagan – to wszystko spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom, na których czeka przeprowadzka. Co więcej, nie zawsze udaje się zgrać wszystkie terminy w taki sposób, by sprawnie przenieść firmę, a przy tym nie zatrzymać na dobre codziennej rutyny biura. Mimo naszego skutecznego działania oraz dobrej organizacji, może bowiem okazać się, że nowe miejsce pracy nie będzie gotowe do naszej dyspozycji na czas. W takim przypadku warto rozważyć tymczasowy wynajem biura serwisowanego, dzięki któremu będziemy mogli przeczekać ten ciężki okres.


Biura serwisowane – na czym to polega?

Biura serwisowane to jedna z usług oferowanych przez wirtualne biuro City Office przy ulicy Twardej 18 w Warszawie. Dzięki tej usłudze przedsiębiorca będzie w stanie przenieść tymczasowo swoje biuro w komfortowe miejsce przy umowie najmu na dowolnie wybrany przez siebie okres. Usługę biura serwisowanego charakteryzuje bardzo duża elastyczność, a przy tym pełna obsługa recepcyjna i dostęp do wszystkich urządzeń biurowych, dzięki czemu nasze biuro będzie mogło funkcjonować prawidłowo mimo przeprowadzki i różnych niesprzyjających okoliczności. W City Office przestrzeń biurowa znajduje się na 15. piętrze prestiżowego budynku Spectrum Tower, zaś gabinety wyposażone są w system klimatyzacji oraz wysokiej klasy meble, by zapewnić przedsiębiorcy i jego pracownikom jak największy komfort pracy.


Remont? Wirtualny adres i wynajem biura na godziny!

W równie ciężkiej sytuacji są przedsiębiorcy, którzy decydują się na przeprowadzenie remontu w swojej firmie. Obecność ekipy remontowej, intensywnego zapachu farby do ścian czy odgłosy wiertarki – wykluczają normalne funkcjonowanie biura, dlatego w tym przypadku warto przede wszystkim zastanowić się nad opcją wynajmu wirtualnego adresu dla naszej firmy. Dzięki tymczasowo zmienionej lokalizacji biura, będziemy mieć pewność, że żadna przesyłka nie zginie podczas remontu, a dokumentacja firmy będzie przechowywana w bezpiecznym miejscu. Jest to doskonały sposób na zachowanie pełnej obsługi biura przy jednocześnie niskich kosztach dla przedsiębiorstwa. Co więcej, w ramach wybranego pakietu wirtualnego biura będziemy mieli możliwość wynajmu powierzchni biurowej lub sali konferencyjnej na kilka dni lub godzin, by mimo remontu przeprowadzić spotkanie biznesowe w komfortowych dla naszego klienta warunkach.