Rejestracja firmy w wirtualnym biurze – to niezwykle proste!


Od rejestracji firmy w wirtualnym biurze dzielą nas tylko trzy proste kroki. Dowiedz się, jak uzyskać dostęp do wirtualnego adresu krok po kroku!


Jak zarejestrować firmę w wirtualnym biurze? Zobacz, jak to zrobić w trzech prostych krokach!

Słyszałeś o usłudze wirtualnego biura wiele pozytywnych opinii i chciałbyś wdrożyć ją do codziennego funkcjonowania własnej firmy? Boisz się, że podpisanie umowy z wirtualnym biurem wiąże się ze zbyt dużą ilością formalności? Nic bardziej mylnego! Zarejestrowanie firmy w wirtualnym biurze jest bardzo proste i zajmuje dosłownie chwilę. Podpowiadamy, jak to zrobić krok po kroku!


Wybierz swój pakiet wirtualnego biura

Nieodzowną zaletą usługi wirtualnego biura jest to, że możemy dostosować ją indywidualnie do potrzeb naszego przedsiębiorstwa. Wiąże się to jednak z koniecznością wyboru jednego z pakietów oferowanych przez wirtualne biuro. W wirtualnym biurze City Office w Warszawie klienci mają do wyboru aż 4 pakiety, które różnią się od siebie nie tylko ceną, ale przede wszystkim przysługującymi korzyściami.

Możemy zatem zdecydować się na dostęp do prestiżowego wirtualnego adresu oraz obsługę korespondencji, co zagwarantuje nam najniższy pakiet, bądź też wybrać bardziej rozbudowane opcje, w których będą przysługiwać nam dodatkowe usługi m. in. nielimitowane skanowanie poczty i wysyłka zebranej korespondencji, dostęp do sali konferencyjnej czy też pomoc przy rejestracji spółki w KRS, US, ZUS i REGON. W przypadku pewnych pytań oraz wątpliwości, pracownicy wirtualnego biura służą swoją pomocą w doborze odpowiedniego pakietu, który spełni nasze wszelkie oczekiwania.


Wypełnij formularz na naszej stronie

Następnym krokiem, po wyborze satysfakcjonującego nas pakietu usług wirtualnego biura, jest wypełnienie formularza, który jest niezbędny w celu przygotowania umowy. Formularz wypełnia się online (zostaniemy do niego przekierowani ze strony internetowej City Office) i zajmuje to dosłownie chwilę. Do wypełnienia formularza będą potrzebne podstawowe dane dotyczące przedsiębiorstwa np. pełna nazwa firmy, adres e-mail, telefon kontaktowy czy rodzaj prowadzonej działalności. W formularzu zostaniemy też poproszeni o ostateczny wybór pakietu usług w ramach wirtualnego biura oraz podanie kilku innych ważnych informacji dotyczących realizacji umowy z wirtualnym biurem.


Rejestracja firmy w wirtualnym biurze – podpisanie umowy

Trzecim i ostatnim krokiem przy rejestracji firmy w wirtualnym biurze jest podpisanie umowy. Możemy zrobić to osobiście (przybywając do siedziby wirtualnego biura City Office przy ulicy Twardej 18) lub też korespondencyjnie. W przypadku podpisania umowy drogą pocztową bardzo ważne jest podanie właściwego adresu korespondencyjnego, na który wysłane zostaną do nas dokumenty związane ze świadczoną usługą wirtualnego biura. Naszym obowiązkiem pozostanie wówczas jedynie złożenie swojego podpisu na umowie i odesłanie jej na wskazany adres. Umowa będzie obowiązywała od dnia, który został przez nas podany przy wypełnianiu formularza. Od tego momentu możemy cieszyć się wybranymi przez siebie usługami wirtualnego biura i używać swojego nowego, wirtualnego adresu zgodnie z naszymi potrzebami!